کاهش استرس و افزایش تمرکز با TouchPoints basic

کاهش استرس و افزایش تمرکز با TouchPoints basic

همه ما در طول روز با انواع استرس ها مواجه هستیم. ممکن است این استرس ناشی از عقب افتادن در انجام کارها باشد که باعث ایجاد ترس در ما می شود. یا اینکه ممکن است ترس از نداشتن پول برای پرداخت قسط های عقب افتاده داشته باشید. اما چگونه می توانیم تمام این استرس را از بین ببریم و با خیال آسوده زندگی کنیم. شما می توانید با استفاده از TouchPoints basic استرس خود را تا هفتاد درصد کاهش دهید و باعث افزایش تمرکز و همچنین بهبود خواب خود شوید.

بهترین راه درمان کاهش استرس

روش های زیادی وجود دارد که می توانید استرس خود را کاهش دهید و حتما شما هم این روش ها را مطالعه کرده اید .
•    می توانید در جایی بنشینید و لیستی از عواملی که باعث ایجاد نگرانی در شما می شود بنویسید.
•    سعی کنید با خرید گیاهان شفابخش چون پونه، نعنا، بابونه و... این استرس ها را کاهش دهید.
•    می توانید با فکر نکردن به عوامل نگران کننده استرس و اضطراب را کاهش دهید.
•    حتما در هنگام خرید هدیه یا ... به بودجه خود توجه کنید.
•    با خوردن انواع ویتامین ها این کار را انجام دهید.
اما به واقع دستگاه TouchPoints basic با استفاده از تکنولوژی عصبی باعث می شود که محرکی به شما وارد شود تا بتوانید استرس خود را کاهش دهید. و در عین حال بتوانید به خوبی تمرکز کنید.

ردیاب آراسیستم فروشنده انواع دستگاه های ردیاب موتورسیکلت و خودرو با قیمت مناسب و کیفیت خوب با نرم افزار فارسی رایگان

بهبود خواب با استفاده از دستگاه TouchPoints basic

همانطور که می دانید قبلا ما عوامل زیادی را برای شما گفتیم که باعث می شود به خوبی نتوانید بخوابید. حتی دستگاه هایی چون  دستگاه Neuroon Open هوشمندانه ترین ردیاب خواب در جهان و یا ردیاب Moona در مقاله خواب راحت و عالی با بهترین بالش جهان Oreous را به شما معرفی کردیم که قادر است میزان دمای بالشت را تغییر دهد تا بتوانید به خوبی بخوابید. اما در اینجا ما می توانیم با توجه به فناوری عصبی و کاهش استرس خواب خود را تنظیم کنیم. همان طور که می دانید وجود فکر و اضطراب مهمترین عامل بی خوابی است که باید برطرف شود.

 

بیشتر بخوانید : نسل جدید GPS و تحولات آن در آینده

 

نحوه کار کردن دستگاه 

•    کاهش احساسات بدن: یکی از عواملی که باعث ایجاد استرس می شود افزایش احساسات است این دستگاه احساسات بدن شما را کاهش می دهد. شاید باور نکنید اما 70 درصد از کاربرانی که از این دستگاه استفاده کرده اند تا 70 درصد از احساسات بدن شان کاهش یافته
•    مبارزه با پرواز: به نوعی شما با وجود این دستگاه مغزتان از سمت خیال پردازی به سمت منطق می رود. و به دور از هر خیال پردازی می توانید به راحتی بخوابید.
شاید جالب باشد که بدانید مطالعات روی این دستگاه نشان می دهد که بیش از 90 درصد از کاهش سردرد و استرس باعث بهبود خواب و افزایش تمرکز شده است که تنها با این دستگاه میسر است.

ردیابی آنلاین