درمان گردن درد با استفاده از حرکات ورزشی و FitNeck

درمان گردن درد با استفاده از حرکات ورزشی و FitNeck

گردن درد با گذشت زمان ممکن است به یک خطر جدی برای سلامتی تبدیل شود. گردن درد بیماری شایع است که اکثر مردم به دلال مختلف مانند استفاده زیاد از حد از کامپیوتر و یا حتی موبایل به آن دچار شوند. بعد از دچار شدن به این بیماری هر حرکتی مثل استفاده کوتاه مدت از موبایل و یا نشتن چند دقیقه ای باعث ازدیاد درد شود. 

علت اصلی ایجاد این نوع درد در گردن به دلیل خم شدن بیش از حد گردن است که این باعث فشار آمدن به ستون فقرات و نهایتا در دراز مدت آسیب رساندن به این عضو از بدن شود.دانشمندان برای درمان این بیماری از روش های مختلف همچون فیزیوتراپی، جراحی و درمان با دارو استفاده کرده اند. اما یکی از روش هایی که بسیار مفید است و حتی در منزل نیز می توانید برای درمان از آن استفاده کنید ، استفاده از دستگاهی به نام FitNeck است. 

راه درمان گردن درد با وسیله FitNeck

دستگاه FitNeck با تقویت عضلات تثبیت کننده خاص در گردن ، که ثابت شده است گردن را معکوس می کند ، این مسئله را اصلاح می کند. "با طراحی مجدد سر به پشت روی شانه ها ، سلامت کلی می تواند به طرز چشمگیری بهبود یابد.

از FitNeck فقط برای 1-2 دقیقه در روز استفاده کنید تا از آسیب دیدگی ، تسکین درد و خستگی ناشی از کرنش گردن ، معکوس "گردن متن" ، بهتر به نظر برسید و احساس سلامتی کنید!

وضعیت گردن شما برای رفاه عمومی شما بسیار مهم است. هیچ تمرینی در ورزشگاه به طور صحیح عضلات تثبیت کننده در گردن شما را هدف قرار نمی دهد که وظیفه دارند سر را به عقب بر روی شانه های خود بکشند و وضعیت بدن را اصلاح کنند.

FitNeck تنها وسیله خانگی است که به درستی در انجام انقباض دهانه رحم کمک می کند. ورزش تجویز شده توسط کایروپراکتورها برای تقویت عضلات کلیدی تثبیت کننده در گردن شما. برخلاف روش هایی که از نوارها ، حوله ها یا توپ استفاده می کنند ، تنش قابل تنظیم FitNeck و استفاده از هندزفری باعث می شود تا انقباضات موثر و ایمن دهانه رحم آسان شود.

بیشتر بخوانید: جی پی اس در دریانوردی

وضعیت ضعیف گردن چیزی بیش از یک نگاه غیرواقعی است.در واقع منجر به درد گردن ، سردرد ، خستگی و مشکلات جدی می شود.
ورزش عادی ... اگر حتی می توانید وقت یا انرژی پیدا کنید ... کمکی نمی کند. به این دلیل است که عضلات مخصوص گردن وجود دارد که تجهیزات ورزشی هدف قرار نمی گیرد. این عضلات گردن وظیفه تنظیم سر شما در بالای بدن را دارند و به ستون فقرات اجازه می دهند به درستی عمل کند.

"گردن درد" چیست؟
فقط نگاهی به اطراف خود بیندازید ، چند نفر را می بینید که به تلفنهایشان خیره شده اند؟ سبک زندگی مدرن ما به این معنی است که ما روزانه چندین ساعت گردن خود را به جلو خم کرده و به پایین و سمت گوشی و یا صفحه نمایش رایانه خیره می شویم. با این کار وزن سرهایمان را به طرز چشمگیری افزایش می دهیم و باعث فشار شدید به گردن می شویم. با گذشت زمان ، اعصاب به طور مداوم تحت فشار و تنش زیادی قرار می گیرند و منجر به خطرات قابل توجهی برای سلامتی مانند سردردهای مزمن ، مشکلات گوارشی و انحطاط ستون فقرات می شود.

بیشتر بخوانید: تکنولوژی gps در ورزش

FitNeck برای چه کسی طراحی شده است؟

جواب کوتاه ، همه! هرکسی که می خواهد احساس و نگاه بهتری داشته باشد ، انرژی بیشتری داشته باشد و مشکلات جدی ناشی از وضعیت ضعف گردن را از بین ببرد.
عضلات تثبیت کننده گردن شما واقعاً مهم هستند!

FitNeck یک درمان جادویی نیست ، اما یک ابزار اساسی در اصلاح یکی از بدترین مشکلات در زندگی مدرن است: وضعیت ضعف گردن که منجر به ده ها مشکل تشخیص داده نشده می شود.

در صورت آسیب دیدگی در گردن یا مشکلی در ستون فقرات خود ، با هر وسیله ورزشی ، لطفاً با متخصص کایروپراکتور یا پزشک متخصص مشورت کنید. افرادی که بیش از 30 دقیقه در روز به تماشای تلفن های همراه و سایر وسایل الکترونیکی می پردازند می توانند از FitNeck بهره مند شوند.

هر کس به دلیل ایستادگی ضعیف ، درد کمر و گردن دارد. زنان پرستار غالباً به دلیل نگاه مداوم به کودک خود ، دچار درد شدید گردن ، سردرد و سایر مشکلات می شوند. FitNeck می تواند با جلوگیری از خستگی ناشی از کرنش گردن به شما در احساس بهتر و حتی به شما انرژی بیشتری بدهد. بهترین روشها را برای پرستاری ارگونومیک دنبال کنید و از FitNeck برای ترمیم وضعیت خود استفاده کنید.

بیش از درد در گردن

"گردن درد" باعث می شود که ما سرهای خود را جلوتر از جایی که متعلق به شانه هایمان است بکشیم. این اختلال در وضعیت استقرار به اضطراب ، خستگی و حتی آلرژی مرتبط است. استرس و فشار زیاد در گردن و ستون فقرات بر سیستم عصبی مرکزی که تمام بدن را تحت تأثیر قرار می دهد ، تأثیر می گذارد. در صورت عدم درمان ، "گردن درد" می تواند باعث صدمات جدی مانند IBS ، شروع آرتروز زودرس ، آسیب عصبی ، دیسک کمر ، از بین رفتن ظرفیت حجم ریه ها و موارد دیگر شود.

راه حل

FitNeck وسیله ای بی نظیر و خلاقانه است که برای تقویت ماهیچه های گردن و تصحیح وضعیت بدن شما طراحی شده است. این امر به جلوگیری از پیشرفت و پیشرفت "گردن درد" کمک می کند.

FitNeck این کار را آسان می کند!

  1. سریع - با تمرین 2 دقیقه ای 4 بار در هفته ، دوباره گردنتان را قوی کنید. بدون عرق ، بدون تجهیزات ورزشی بدنسازی
  2. آسان - در همه جا قابل استفاده است
  3. کارآمدی - نتایج حاصل از تحقیقات

FitNeck هنگام انجام تمرینات چانه زدن چانه ای که توسط کایروپراکتورها برای بهبودی و جلوگیری از آسیب دیدگی انجام می شود ، به طور صحیح سر و گردن را تراز می کند.
تحقیقات دانشگاهی نشان داده است که استفاده صحیح از تمرینات چانه زدن چانه باعث تقویت عضلات مهمی در گردن گردن می شود و باعث می شود سر از پشت برگردد.

 

ردیابی آنلاین