حلقه هوشمند GO2SLEEP برای درمان آپنه خواب و ردیابی خواب شما

حلقه هوشمند GO2SLEEP برای درمان آپنه خواب و ردیابی خواب شما

خواب آرام و راحت باعث می شود که شما در طول روز بتوانید با انرژی مضاعف کار کنید. اما اگر شما به درستی نخوابید نه تنها در طول روز احساس خواب آلودگی می کنید بلکه ممکن است حتی به سردرد های شدید هم منجر شود. حال در این بین هم ممکن است دلیل این همه بی خوابی ها خروپف های زیاد یا قطع شدن تنفس شما در طول خواب باشد که به آن آپنه خواب می گویند و دکتر هم نمی تواند تشخیص دهد. اما به واقع شما با استفاده از حلقه هوشمند GO2SLEEP می توانید از آن بعنوان وسیله ای برای تشخیص آپنه خواب استفاده کنید تا با فهمیدن این موضوع در پی درمان آن باشید. البته این حلقه هم می تواند به عنوان ردیاب خواب استفاده شود.

حلقه هوشمند GO2SLEEP چیست؟

این حلقه به شما کمک می کند تا از میزان خواب خود در طول شبانه روز مطلع شوید و اطلاع از تعداد ساعات خواب شما هم باعث می شود که شما بتوانید برنامه ریزی کنید تا طول خواب خود را به حد استاندارد برسانید. زیرا کم خوابی دردسرهای خود را به همراه دارد که شامل سردرد های مکرر، خستگی مفرد، کسلی و .... است. 

 

بیشتر بخوانید : ردیاب مخفی در خودرو

 

آپنه خواب چیست؟

هنگام خواب ممکن است برای شما اتفاق بیفتد که راه تنفس شما بسته شود و به مدت چند ثانیه نتوانید نفس بکشید. به قطع شدن تنفس درزمان خواب آپنه خواب می گویند که خود عاملی است که می تواند منجر به سکته مغزی شود.
علائم آپنه خواب
•    سردردهای شدید
•    کاهش میل جنسی
•    افسردگی
•    خشکی دهان هنگام بیدار شدن از خواب 
حلقه هوشمند وسیله ای است که به خوبی این امکان را به شما می دهد از وجود بیماری آپنه خواب باخبر شوید تا با مراجعه به پزشک به فکر درمان آن شوید.
طبق آمار آپنه خواب در بین زنان بزرگسال تا 9 درصد و در بین مردان بزرگسال تا 24 درصد وجود دارد که خیلی خطرناک است

ترک عادت بد خواب با استفاده از GO2SLEEP

به واقع شما ممکن است برخی اوقات حتی احساس خواب آلودگی کنید اما هرچقدر که بیشتر بخوابید بازم احساس خواب آلودگی کنید. این عامل به دلیل پرخوابی شما می باشد پس همیشه نباید به دنبال علائم کم خوابی باشید بلکه باید به این فکر کنید که نباید بیش از حد هم بخوابید. به واقع این حلقه به شما کمک می کند که از ساعات خواب خود مطلع شوید و در عین حال با اطلاع از آن بتوانید عادت بد خواب خود را ترک کنید.

بیشتر بخوانید: نسل جدید GPS و تحولات آن در آینده

بهبود زندگی خود 

با توجه به این حلقه شما می توانید الگوی خواب خود را تغییر دهید و با ورزش کردن به خوبی باعث از بین بردن احساس خواب آلودگی در خود شوید. و حتی اگر کم خوابی دارید در طول روز با تنظیم دقیق کارهای خود بتوانید چندین ساعت را بخوابید.

نحوه استفاده از حقله هوشمند GO2SLEEP

ابتدا حلقه را در انگشت خود بندازید سپس با نصب نرم افزار GO2SLEEP روی گوشی خود و اتصال آنها می توانید از اطلاعات دقیق آن بهره مند شوید.
باید به شما بگوییم که ما در مقالات فراوانی انواع ردیاب خواب را به شما معرفی کرده  ایم مثلا دستگاه Neuroon Open هوشمندانه ترین ردیاب خواب در جهان است اما به واقع این حلقه هوشمند تمام اطلاعات را از طریق مویرگ های انگشتان شما می گیرد.

گزارش روزانه از اطلاعات

این اطلاعات کاملا دقیق است و براساس دستگاه سنجش پزشکی است. علاوه بر این شما می توانید تمام اطاعات را هر روز به شما گزارش دهد.

سنجش میزان ضربان قلب و اکسیژن خون شما

با اطلاع از میزان ضربان قلب خود در هنگام خواب و کاهش اکسیژن خواب و دریافت آلارم هنگام کاهش این دو مورد باعث می شود که شما قبل از وقوع حادثه ای ناگوار مطلع شوید.
این حلقه تنها شش گرم وزن دارد و شما امکان نصب نرم افزار آن را روی سیستم عامل اندروید و ios دارید. 

ردیابی آنلاین