آماده سازی ناوگان حمل و نقل برای ماه های سرد زمستان

آماده سازی ناوگان حمل و نقل برای ماه های سرد زمستان

 آماده شدن برای شرایط اضطراری بستگی به موقعیت مکانی جغرافیایی شما دارد و و اینکه در کدام فصل شدیدترین اتفاقات آب و هوایی در آنجا رخ می دهد. ماههای زمستان عامل خطر برای حوادث جاده ای و یخ بندان است که تقریبا در بسیاری از نقاط کشور مشترک است. بنابراین ، این مهم است که شما بدانید چگونه خود را برای مواقع اضطراری که هوای زمستانی ایجاد می کند ، آماده کنید.

در مورد ناوگان حمل و نقل پبشگیری بهترین درمان برای فصل زمستان است. در این فصل معمولا مدیر ناوگان ها به ویژه در شرکت های خدماتی برای جلوگیری از تعمیرات اضطراری و کمترین خرابی وسایل نقلیه ، قبل از زمستان سعی می کنند وسایل خود را آماده کنند. در زمستان ، تعداد تصادفات گزارش شده نسبت به هر فصل دیگر بیشتر است از این رو مسئولیت ناگان ها در این فصل بیش از سایر فصول است.

 

ردیاب موتورسیکلت

 

در زمستان جاده های برفی، تصادفات و سایر خطرات به وجود می آید تا حدی که رانندگی در جاده یخی ، حتی برای رانندگان با تجربه نیز به یک چالش تبدیل می شود. جاده های برفی و وزش باد و برف شرایط سختی را برای رانندگی ایجاد می کند اما اپراتورهای ناوگان برای ایجاد درآمد باید در فصل زمستان با این چالش ها روبرو شوند. برای شرکت های خدماتی و حمل و نقل ، آغاز زمستان منجر به افزایش هزینه سوخت می شود و همچنین به دلیل قرار گرفتن در معرض عناصر طبیعت ، کرایه وسایل نقلیه افزایش می یابد. شرایط رانندگی زمستانی می تواند باعث افزایش مصرف سوخت شما شود و احتمال رفتار پرخطر رانندگی را افزایش دهد.

آماده سازی وسایل نقلیه برای فصل زمستان معمولاً در اوایل فصل آغاز می شود ، اما اگر به دلایلی دیر شده است می توانید از ردیاب های خودرویی که شرکت آرا سیستم ارائه می دهد استفاده کنید. شرکت های ناوگان با استفاده از ردیاب وسایل نقلیه می توانند بر موانعی که به دلیل شرایط نامناسب رانندگی در مسیر خود قرار می گیرند ، بر همه مشکلات خود غلبه کنند. اپراتورهای ناوگان با نصب ردیاب روی کلیه وسایل نقلیه خود می توانند امنیت و کارایی را بهبود بخشند. یک مزیت دیگر برای ردیاب خودرو این است که می توانند به ایمنی رانندگان کمک کنند.

یادآوری تعمیر و نگهداری

برای اطمینان از اینکه وسایل نقلیه ناوگان در شرایط کاری خوبی قرار دارند، برخی از وسایل نقلیه به تعمیر و نگهداری اضافی احتیاج دارند. ردیاب وسایل نقلیه می توانند در تمام زمستان ها خدمات یادآوری تعمیر و نگهداری را به مدیران ناوگان ارائه دهند. بعضی از مدل های ردیاب همچنین می توانند طوری پیکربندی شوند تا به رانندگان در مورد نگهداری وسیله نقلیه از جمله تغییر روغن یادآوری کند. ضروری است که وسیله نقلیه از قبل برای زمستان آماده شوند. این آماده سازی می تواند شامل حصول اطمینان از کارایی درست خنک کننده و بخاری ها باشد.

 

بیشتر بخوانید: چند مورد مهم در خرید ردیاب مناسب

 

اطلاع رسانی به مشتریان

بعضی اوقات هوا و جاده ها چنان خراب می شوند که باید تحویل به تأخیر بیافتد یا حتی تحویل به روز دیگری موکول شود. در چنین مواردی ، ردیابی وسایل نقلیه به شما کمک می کند مراقب رانندگان باشید و به آنها بگویید که آیا این سفر بر اساس سرعت و موقعیت مکانی طولانی تر خواهد شد یا خیر. مدیران میدانی می توانند با اطلاعات موجود در مورد تاخیر احتمالی، مشتریان خود را از قبل مطلع کنند. سیستم های ردیابی GPS همچنین به مدیران این امکان را می دهد تا تهدیدات احتمالی را در جاده شناسایی کرده و رانندگان خود را به مسیری ایمن تر راهنمایی کنند. همچنین می توان با مشاهده وضعیت مسیر راننده تا تحویل بار طوری برنامه ریزی کرد تا برای تحویل سریعتر راننده مسیر خود را تغییر دهد که این می تواند به تحویل زود هنگام یا به موقع بار کمک کرده و رضایت مشتری را بهبود بخشد.

مسیریابی دوباره رانندگان

در زمستان ممکن است که به دلیل شرایط بد آب و هوایی برخی از جاده ها مسدود باشند. مهم است که راننده را به مسیر دیگری هدایت کنید تا بتواند به موقع به مقصد برسد. دستورالعمل های جدید را می توان برای دستگاه ردیابی راننده از راه دور به روز کرد و تا کنون ساده ترین و سریعترین راه برای مسیر یابی مجدد وسیله نقلیه ناوگان است.

مصرف سوخت

در زمستان ، قیمت سوخت همراه با مصرف سوخت خودرو افزایش می یابد. با افزایش قیمت سوخت به طور مداوم ، آخرین کاری که مدیران ناوگان باید انجام دهند ، کاهش اتلاف سوخت است. هرگاه رانندگان مسیری طولانی و ناکارآمد را طی کنند ، وسایل نقلیه خود را برای مدت زمان طولانی بیکار بگذارند یا از وسیله نقلیه متعلق به شرکت برای مصارف خصوصی استفاده کنند ، منابع شرکت را هدر می دهند. عادت های خطرناک و ناخواسته راننده مانند سرعت ، عدم کار و ترمز شدید باعث می شود وسایل نقلیه از سوخت اضافی استفاده کنند. مصرف بیشتر سوخت به معنی افزایش هزینه های عملیاتی برای شرکت است. ردیاب های ناوگان می توانند برای شرکت این اطمینان را حاصل کنند که رانندگان آنها رانندگی موثر دارند و با صدور اخطار، عادتهای رانندگی ایمن تر را ترغیب می کنند.

ایمنی

ردیاب های اتومبیل به مدیران این امکان را می دهد تا با تهیه اطلاعاتی از جمله مکان های رانندگان و مسیر حرکت آنها، مراقب وسایل نقلیه خود باشند. این امر به مدیران اجازه می دهد تا مکان خودروهای ناوگان را در زمان واقعی ببینند که در صورت تصادف و یا خروج وسایل نقلیه از جاده سریعا برای تعمیر خودرو به آنها امداد جاده ای برسانند و یا در صورت آسیب رسیدن به راننده و نیاز به پزشک، کمک های لازم برای آنها ارسال شود.

مدیریت سرعت

یکی دیگر از مزایایی که سیستم های ردیابی وسایل نقلیه ارائه می دهند ، مدیریت سرعت حد مجاز وسایل نقلیه است. از طرف کارشناسان توصیه می شود که از بالا رفتن سرعت در زمستان ، با وجود جاده های لغزنده بسیار خطرناک است. اپراتورهای ناوگان می توانند حد مجاز سرعت را تعیین کنند و هر زمان که راننده ها سرعتشان از حد مجاز بالاتر رفت، هشداری به آنها ارسال شود تا سرعت خود را کاهش دهند. به این ترتیب ، مدیران می توانند ایمنی وسایل نقلیه و رانندگان را تضمین کنند. به عنوان اپراتور ناوگان ، هر زمان که راننده ها سرعتشان از حد مجاز فراتر رود ، به شما امکان می دهد اعلان های فوری دریافت کنید. همچنین به مدیران این امکان را می دهد تا عملکرد راننده را بررسی کنند تا مطمئن شوند که طبق محدودیت سرعت تعیین شده رانندگی می کنند.

ردیاب های اتومبیل ارتباط بین رانندگان و اپراتورهای ناوگان را به طور قابل توجهی بهبود می بخشند و ارسال و تحویل بار را در زمستان آسان می کنند. مشاغل ناوگان با ادغام سیستم های ردیابی GPS به ابزارهای پیشرفته دسترسی پیدا می کنند. آنها می توانند وسایل نقلیه خود را پیگیری کرده و آنها را به سمت مسیر جایگزین که امن ترین است هدایت کنند. نرم افزار ردیابی همچنین می تواند در صورت بروز اتفاقی مانند گرمای بیش از حد موتور با ارسال اطلاعیه های فوری ، از عملگرهای ناوگان هوشیار شود. مزایای سیستم های ردیابی GPS در زمستان برای هر دستگاه متفاوت است. اما به راحتی می توانید ردیاب GPS مورد نظر خود را که مطابق با نیازهای شما است ، تهیه کنید. شرکت آراترکر انواع سیستم ردیابی را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهد. ردیابی وسایل نقلیه ناوگان ، به ویژه برای زمستان ، در سراسر دنیا به یک استاندارد تبدیل شده است و با ردیابی نکردن وسایل نقلیه خود ، وسایل نقلیه شرکت ها و رانندگان خود را در معرض خطر قرار می دهید.

 

 

ردیابی آنلاین