چند حقیقت مهم درباره ی ردیاب های اتومبیل

چند حقیقت مهم درباره ی ردیاب های اتومبیل

هم اکنون سرقت وسایل نقلیه به پشتوانه آماری که از چند کشور بدست آمده، به موضوع مهمی در سطح بین المللی تبدیل شده است. به عنوان مثال ، گزارش های اخیر نشان می دهد که در هر 44 ثانیه یک ماشین سرقت می شود.

این اطلاعات بسیار نگران کننده است. خوشبختانه فناوری جی پی اس ردیاب برای کمک به ما در محافظت از اتومبیل های خود در مقابل سارقین وجود دارد و در صورت سرقت، دستگاه های ردیابی خودرو نیز می توانند در بازیابی وسایل نقلیه دزدیده شدهمان به ما کمک کنند.

حقایقی درباره ی ردیاب ماشین که باید بدانید:

1. ردیاب هنگامی که دزدگیر ماشین خاموش می شود، هشدار پیامکی را دریافت می کنند.
مدل خاصی از ردیاب های خودرو در صورت اتصال به سیستم مدار خودرو می توانند خاموش شن دزدگیر ماشین را تشخیص دهند و به محض اینکه این اتفاق بیفتد، به طور خودکار یک پیام اس ام اس به تلفن همراه صاحب خودرو صادر می کند. این ویژگی باعث می شود که مالک، خودرو را چک کند و در صورت لزوم با پلیس تماس بگیرد.

grand-theft-auto-car-thieves-

2. ردیاب ها سرعت بازیابی اتومبیل های مسروقه را افزایش می دهند.
بعضي از آنها بعضي از حقايق ردياب خودرو را نمي دانند ، به عنوان مثال، كه ردياب GPS يك دستگاه بسيار مفيد و كارآمد برای بازیابی وسايل نقليه سرقت شده است. واحد ردیابی GPS مکان دقیق اتومبیل مفقود شده را نشان می دهد که مسئولان می توانند در تلاش برای بازیابی از آن استفاده کنند.

بازیابی فوری یک وسیله نقلیه مسروقه مانع از آن می شود که سارقان خودرو فرصت اسقاط کردن خودرو را بیابند. 

 

بیشتر بخوانید: تفاوت ردیاب های سیمی و نصب با ردیاب های آهنربایی در چیست؟

 

3. ردیاب های GPS می توانند از راه دور اقدام به خاموش کردن ماشین کنند.
اگر یک اتومبیل مجهز به دستگاه ردیابی اتومبیل GPS باشد، مالک کنترل کاملی بر وسیله نقلیه خود دارد. بسته به مدل دستگاه ردیابی، اشخاص می توانند از راه دور ماشین را خاموش کرده و مانع از حرکت سارقان یا سرقت وسیله نقلیه خود شوند. برای افزایش سیگنال امواج می توانید از یک ورق آلومینیومی نیز استفاده کنید. این ورق ها باعث تقویت امواج می شود. 

بدون وجود ردیاب، شما برای بازگرداندن اتومبیلتان نیاز به انجام پروسه های وقت گیر قضایی برای انجام شکایت و اعلام سرقت دارید. که این گذر زمان احتمال دسترسی دوباره شما به اتومبیلتان را هر لحظه کمتر می کند. اما با دانستن این واقعیت ها در رابطه با ردیاب اتومبیل می توانند به شما کمک کنند و از تلف شدن وقتتان در اثر سرقت کاسته شده و در صورت دزدیده شدن وسیله نقلیه تان به سرعت آن را بازیابی کنید.

 

ردیابی آنلاین