اهمیت استفاده از دستگاه ردیاب در وسایل نقلیه نوجوانان

اهمیت استفاده از دستگاه ردیاب در وسایل نقلیه نوجوانان

والدین یک نوجوان بودن مطمئناً آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست. پدر و مادر یک فرزند نوجوان این حق را دارند که به دلیل خطراتی که در فضای بیرون از خانه در انتظار آن‌ها است مانند زمانی که پشت فرمان هستند، در مورد امنیت فرزند نوجوان خود نگرانی هایی داشته باشند. طبق آمار، علت اصلی مرگ‌ومیر بین سنین 16-19 ساله حوادث وسایل نقلیه موتوری است. به همین دلیل، والدین نمی‌توانند تا زمانی که نوجوانشان گواهینامه رانندگی خود را بگیرد، نگران نباشند. پس لازم است والدین برای ردیابی خودروهای رانندگان جوان از ردیاب خودرو استفاده کنند که اطلاعاتی در مورد محل استقرار راننده نوجوانشان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

دستگاه نظارت برای رانندگان نوجوان می‌تواند طوری برنامه‌ریزی شود که اگر نوجوان شما هنگام رانندگی با شرایط خاص مواجه شود به شما هشدار ارسال شود. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید دستگاه ردیابی خودرو را طوری تنظیم کنید تا پس از طی چند کیلومتر که از قبل میزان آن مشخص شده، یک هشدار برای شما ارسال کند تا به یک عدد مشخص برسید. از دیگر مزایای استفاده از دستگاه‌های جی پی اس ردیاب، نظارت در زمان واقعی، مدیریت سوخت و ایمنی است.

والدین باید تمام اقدامات لازم را برای محافظت از نوجوانان خود انجام دهند و آن‌ها را از خطرات ناشی از ترافیک با دقت آگاه کنند؛ اما نوجوانان معمولاً دارای برخوردی جسورانه هستند و همیشه فکر می‌کنند "این اتفاق برای من نخواهد افتاد"، "من گرفتار نمی‌شوم". این یک روند فکری بسیار متداول در بین نوجوانان است و به همین دلیل، آن‌ها بیشتر مستعد رانندگی خطرناک و درنتیجه درگیر شدن در تصادفات جاده ای هستند.

car-dashboard-device

به‌جای نگرانی و انجام هیچ کاری، بیشتر والدین پذیرای پیشرفت‌های فناوری دنیای امروز بودند و در راه حل‌های ردیابی سرمایه‌گذاری کردند. وسایل ردیابی وسایل نقلیه راه‌حل مناسب برای والدین است. آن‌ها به والدین این امکان را می‌دهند که مکان وسیله نقلیه فرزندان خود را در زمان واقعی رصد کنند، اطلاعات حیاتی مانند سرعت، شتاب، ترمز خشن را بررسی کنند. والدین می‌توانند با استفاده از این داده‌ها اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند یا فرزندان خود را به‌سادگی هشدار دهند.

چرا رانندگی نوجوانان می‌تواند خطرناک باشد

برخلاف اکثر رانندگان دیگر در معابر، نوجوانان دارای سه مشکل خاص هستند که می‌توانند تأثیر منفی بر عملکرد آن‌ها در پشت فرمان اتومبیل داشته باشند. این تأثیرات منفی در رانندگی شامل استفاده از تلفن همراه، سرعت و تحت تأثیر قرار گرفتن از همسالان است.

نظارت بر تلفن همراه نوجوان و ایمنی رانندگی:

  • در بررسی جدیدی که درباره ایمنی رانندگی نوجوانان انجام‌شده است، 100٪ از نوجوانان موردبررسی پذیرفته‌اند که هنگام کار با وسیله نقلیه، مشغول ارسال پیامک بوده اند.
  • ترکیبی از رانندگی و ارسال پیام هنگام رانندگی احتمال درگیری نوجوانان در یک تصادف خطرناک را افزایش می‌دهد.
  • بیش از 50٪ از نوجوانان موردبررسی، در هنگام رانندگی مرتباً با تلفن صحبت می‌کردند.
  • یک راننده نوجوان که در هنگام کار با وسیله نقلیه با تلفن صحبت می‌کند، دو برابر بیشتر احتمال دارد که درگیر یک تصادف شود.

سرعت رانندگی نوجوانان / رانندگی تهاجمی:

  • بیش از نیمی از رانندگان نوجوان اظهار داشته‌اند که بیش از یک‌بار از مرز سرعت مجاز تجاوز کرده‌اند.
  • تقریباً 25٪ از رانندگان نوجوان خود را رانندگان تهاجمی قلمداد می‌کردند و اظهار داشتند که بیش از یک بار از مرز سرعت مجاز تجاوز کرده‌اند.
  • بیش از 20٪ از رانندگان نوجوان در این نظرسنجی اظهار داشتند که معتقدند رانندگی سریع سرگرم‌کننده و مهیج است.

فشار همسالان نوجوان در رانندگی:

  • تقریباً 50٪ از رانندگان نوجوان ابراز داشتند که وقتی سایر دوستان نوجوانشان هنگام رانندگی در خودرو نبودند، با احتیاط بیشتری رانندگی می کنند.
  • بیش از 2 از 3 نوجوان اظهار داشتند که هنگامی که سوار بر ماشینی می می شوند که راننده ی آن یک نوجوان است دیگر احساس امنیت نمی‌کنند.
  • بیش از نیمی از نوجوانان موردبررسی اظهار داشتند که اگر آن‌ها مسافر ماشینی باشند درحالی‌که یک نوجوان دیگر در حال رانندگی خطرناک باشد، در مورد رفتار خطرناک رانندگی چیزی نمی‌گویند.

افزایش ایمنی رانندگی نوجوانان

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که والدین رانندگان نوجوان می‌توانند ایمنی رانندگی نوجوانشان را افزایش دهند.

  • کاهش یا کنسل کردن رانندگی نوجوانان در بعضی از ساعت‌ها: بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که رانندگی در شب خطر درگیری در تصادف را به‌شدت افزایش می‌دهد.
  • اتومبیل نوجوان خود را به‌صورت منطقه بدون آنتن دهی تبدیل کنید: رانندگان پریشان رانندگان بد هستند و وقتی بی‌تجربگی در پشت فرمان اتومبیل با حواس پرتی همراه شود، نتیجه هرگز خوب نخواهد بود. گروه های حامی رانندگی ایمن در تحقیقات خود یکی از حواس ‌پرت ‌ترین کارهایی که راننده هنگام رانندگی می تواند انجام دهد را صحبت کردن با تلفن همراه تشخیص دادند.
  • مراقب استراحت کامل و خواب خوب نوجوانانتان باشید: رانندگانی که به خوبی استراحت می کنند بسیار کمتر احتمال دارد که درگیر یک تصادف اتومبیل شوند. به این دلیل که به علت خستگی راننده واکنش وی هنگام حادثه کندتر می شود.
  • بر روی دستگاه ردیاب نوجوان سرمایه گذاری کنید: هیچ راه بهتری برای تعیین اینکه نوجوان شما از قوانین جاده پیروی می کند یا مشغول عادت رانندگی خطرناک نیست، جز از طریق استفاده از دستگاه ردیابی نوجوان GPS وجود ندارد. دسترسی کامل به رفتارهای رانندگی یک نوجوان اولین قدم برای درک و شکل دادن به رفتارهای رانندگی است.

افزایش امنیت رانندگی نوجوانان

چرا باید در دستگاه ردیابی وسایل نقلیه نوجوانان سرمایه گذاری کنید؟

یک دستگاه ردیاب موتورسیکلت یا ردیاب ماشین ساده ترین راه برای تضمین امنیت راننده نوجوان شماست بدون اینکه هنگام تحویل کلیدهای اتومبیل خود به آنها نگران باشید.

نوجوانان وانمود می کنند همه چیز را می دانند و تمایل به پیروی از قوانین یا توصیه های خود را دارند به خصوص در مورد رانندگی. رانندگی کار ساده ای برای آنها است. آنها در این برحه از زندگی آزادی خاصی را طلب می کنند و داشتن ماشین برای رانندگی این آزادی را در اختیار آنها قرار می دهد. آنها می خواهند با دوستان خود درگیر فعالیت هایی شوند و احساس استقلال کنند. به عنوان والدین این فرزندان، ​​طبیعی است که نگران امنیت آنها باشید و اینجاست که راه حل های ردیابی GPS وارد می شود.

با نصب دستگاه ردیابی GPS و اطلاع رسانی به نوجوانان خود مبنی بر تماشای آنها، آنها بیشتر مراقب و تمایل به پیروی از قوانین خواهند داشت. این به والدین کمک می کند تا کنترل بیشتری روی آنها داشته باشند به خصوص وقتی که سرعت بیشتری پیدا کنند یا از محیط هایی که تعیین کرده اید دور شوند.

ویژگی های خاصی وجود دارد که والدین می توانند از آنها برای حفظ امنیت نوجوانان خود استفاده کنند مانند تعین مناطق جغرافیایی خاص، شناسایی راننده و خاموش کردن اتومبیل در لحظه ای که نیاز است.

با استفاده از نرم افزار ردیابی مبتنی بر ابر، والدین می توانند مناطقی از پیش تعیین شده به نام مناطق جغرافیایی را تعیین کنند تا هنگام ورود یا خروج وسایل نقلیه آنها از این مناطق، پیام متنی دریافت کنند. این مناطق می تواند از هر نقطه و از هر خانه تا خانه دوستانی که نوجوان شما قصد بازدید دارد متفاوت باشد.

شناسایی راننده یکی دیگر از ویژگی هایی است که والدین می توانند از آن استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که نوجوان شما در حال رانندگی وسیله نقلیه است و نه یک دوست تصادفی که می خواهد وسیله نقلیه خود را برای چرخش ببرد. آنها ممکن است با رانندگی بی پروا زندگی نوجوان شما را به خطر بیاندازند و شما می توانید با شناسایی راننده از مشکل پیشگیری کنید.

نرم افزار ردیابی مبتنی بر ابر داده های اصلی رانندگی مانند سرعت، ترمز خشن، چرخش سخت و شتاب را ضبط می کند. شما می توانید این داده ها را برای بهبود شیوه رانندگی نوجوان خود تجزیه و تحلیل کرده و در مورد اشتباهاتی که در جاده انجام می دهند هشدار دهید.

بسیاری از ویژگی های دیگری که والدین می توانند با سرمایه گذاری در یک سیستم ردیابی وسایل نقلیه از آنها بهره مند شوند.

  • یادآوری تعمیر و نگهداری از وسیله نقلیه
  • گزارش در مورد مسافت پیموده شده
  • گزارش هایی در مورد استفاده از سوخت
  • به روزرسانی های مربوط به پیش بینی هواشناسی
  • ارتباط بدون دست
  • هشدارهای ترافیکی

البته مسلماً نوجوانان از ایده ردیابی و نظارت راحت نخواهند بود و برخی از آنها حتی ممکن است فکر کنند که به آنها اعتماد ندارید؛ اما اگر آنها را متقاعد كنید كه دستگاه ردیابی GPS به دلیل ایمنی و رفاه آنها در آنجاست، تمایل بیشتری به دنبال کردن قوانین در ترافیك خواهند داشت و در محیطهایی كه برای آنها تعیین كرده اید، فعالیت خواهند كرد. ایمنی نوجوان اولین و مهمترین نگرانی والدین است و نصب سیستم ردیابی یک سرمایه گذاری کوچک برای اطمینان از ایمنی آنها است. تصادفات وسایل نقلیه موتوری نوجوان قابل پیشگیری است، تنها چیزی که شما نیاز دارید دستگاه ردیابی است که عملکرد نوجوانتان را در جاده ها با دقت کنترل کند.

 

همین حالا ردیاب مناسب خود را خرید نمایید

 

ردیابی آنلاین