راه حل دستگاه ردیاب جی پی اس برای خودروی اجاره ای

راه حل دستگاه ردیاب جی پی اس برای خودروی اجاره ای

راه حل دستگاه ردیاب جی پی اس برای اتومبیل ها و خدمات اجاره ای

اجاره اتومبیل به مشتریان در عین حال که صنعتی سودآور و فریبنده است گاهی ضرر و زیان های سنگینی را نیز به همراه دارد. گاهی وسایل نقلیه تحت مراقبت دیگری آسیب دیده، در خارج از یک منطقه مجاز استفاده می شوند، مورد سوء استفاده قرار می گیرند و یا حتی به سرقت می روند. اگر ماشین های شرکت شما دارای دستگاه ردیاب جی پی اس نیست، بعد از اینکه خودرو به همراه مدارک آن را به مشتری تحویل می‌دهید، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که خودرو به سرقت نرود؟ و حتی به عنوان یک شرکت کرایه اتومبیل، اطمینان حاصل کنید که وسایل نقلیه شما توسط مشتریان سرقت نمی شود؟ با سیستم ردیابی وسایل نقلیه اجاره ای آراسیستم، وسایل نقلیه اجاره ای در صورت سوء استفاده یا سرقت قابل کنترل و یافتن هستند.

مزیت استفاده از جی پی اس ردیاب برای وسایل نقلیه اجاره ای

ردیابی و گزارشات: ردیابی در لحظه شما را از مکان خودرو و وضعیت آن در هر لحظه آگاه می کند. همچنین دستیابی به گزارشات ردیابی در تاریخ های گذشته به شما این امکان را می دهد که به تاریخچه ی کاملی از ردیابی خودرویتان در زمان های مختلف دسترسی داشته باشید و با دسترسی مستمر به این داده ها، می توانید گزارش‌ها را به صورت دقیق کنترل کنید.

personal_car_tracking

تعیین محدوده جغرافیایی: با استفاده از ویژگی تعیین محدوده ی جغرافیایی در صورتی که خودروی اجاره داده شده به یک محدوده خاص وارد و یا از یک محدوده تعیین شده خارج شود بلافاصله نرم افزار هشدارهایی را بر روی دستگاه موبایل و کامپیوتر شما ارسال خواهد کرد و شما قادر خواهید بود در همان لحظه خودرو را خاموش کنید. 

جزئیات ارزشمند: چیزهای کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. با استفاده از ردیاب جی پی اس خودرو در صورت خراب شدن وسیله نقلیه، هشدارهایی برای شما ارسال خواهد شد که به شما امکان می دهد بلافاصله خودرو یدک‌کش را ارسال کنید که این ویژگی اضافی باعث بهبود چهره و شهرت شرکت شما می شود.

جلوگیری از سرقت خودرو: شما به عنوان یک شرکت اجاره خودرو همیشه با خطر سرقت خودرو از طرف افراد خارجی و مشتریان خود مواجه هستید. این مورد برای اتومبیل های اسپرت و گران قیمت نگران کننده تر است. ایجاد هشدارهای سفارشی و تنظیم محدوده های جغرافیایی برای خاموش کردن خودرو در لحظه می‌تواند به شما کمک کند.

ترکیب سیستم ردیابی خودرو GPS در شرکت اجاره ای شما

وسایل نقلیه با ارزش خود را در حالی که آنها با هر یک از دستگاههای توصیه شده در زیر دور هستند، رعایت کنید یا برای گزینه های بیشتر به دسته محصولات ردیاب ما مراجعه کنید. در صورت امکان سرقت یا سوء استفاده، دستگاه ردیابی GPS را در هر وسیله نقلیه اجاره ای نصب کنید. 

محدودیت هایی را تعیین کنید که یک دارایی اجاره ای تا کجا می تواند پیش برود و قادر به اجرای آن محدودیت ها باشد. سنسورهای مختلفی مانند سنسورهای سوخت و دما که به همراه دستگاه ردیابی نصب شده اند همچنین وضعیت عملکرد وسایل نقلیه شما را کنترل می کنند. همه این داده ها از طریق سیستم ردیابی به راحتی به رایانه های تعیین شده و یا دستگاه های تلفن همراه شما ارسال می شود، بنابراین افراد مناسب می توانند دقیقاً بدانند که دارایی های شما کجاست و چگونه در هر زمان اجرا می شوند.

دستگاه های ردیاب خودرو به شما کمک می کنند وسایل نقلیه را به صورت لحظه‌ای ردیابی کنید که نه تنها به ارزیابی و تشخیص مکان وسایل نقلیه بلکه وضعیت وسیله نقلیه نیز کمک می کند.

ویژگی های موردنیاز در یک دستگاه ردیاب وسیله نقلیه اجاره ای

  • قفل از راه دور درب ها
  • خاموش کردن موتور از راه دور
  • حسگر باز یا بسته بودن درب ها
  • حسگر دما
  • حسگر حرکتی
  • شتاب سنج
  • سنسور سوخت

 

ردیابی آنلاین